skolstart imorgon!

heejsan allihop :) idag har jag varit barnvakt i 3 timmar och 30 minuter typ. är helt död nu :/ vi hade skit mysigt, först var vi i en park och där badade barnen i plaskis och sen gick vi, eller dom cyklade, till affären och köpte korv och mjölk för dom va sugna på korv sen gick vi hem till dom så lagade jag mat o så åt vi sen tog vi bara det lugnt, dom drack välling medans vi kollade på tv, sen till sist lekte vi lite doktor tills deras mamma kom hem. myys! och imorgon börjar älskade skolan, jippie! :D SAAAAAAJK! jag vill verkligen inte börja igen.. jobbigt :( menmen sånt är livet, ska skaffa nytt jobb snart också. helst på café, 7eleven, kläbutik eller mataffär. vi får se :) nått ska det väll bli iaf! men nu är jag så trött så orkar inte skriva mera, ska kolla på tv om barn som har anorexia.. fett sorgligt! hörs imorgon, godnatt! <3

Bilder från idag med barnen:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0