Smått o gott

Hellu! vilken natt asså.. men vi går inte in på det. har iaf sovit dåligt och kom försent till skolan. great!! iaf, mötte anni i gullmars på morgonen så åkte vi tillsammans. skoldagen har varit chill, vi har haft lektioner och så. efter skolan åkte jag och anni till stan. först lämnade jag tillbaka ett par skor jag köpte för några dar sen, sen köpte vi sushi och dricka och satte oss på bryggan i gamla stan, det var fett mysigt! efter det gick vi på toa på donken i slussen o sen drog vi vidare till skanstull där vi köpte lite smått o gott som smink, leggings, strumpor o sånt. jag köpte också ett par andra skor, vanliga vita tygskor från H&M, det behövs alltid. sen lite underkläder, ett skärp, mm. very good ;) fick nämligen min sista lön idag så blev tvungen att köpa lite saker jag behöver. nu har jag precis tagit en skön dusch, ska klä på mig och fixa mig sen ska jag iväg och sova borta. början kl 8 imorgon så det känns ju "jättekul" :p slutar 4 också, jippie! haha måste köpte block och penna imorgon också så jag kan engagera mig lite i skolan. menmen, nu ska jag fixa mig vidare. pussar

Köpt idag:


Ett svart smalt skärp från H&M, 79 kr
Ankelstrumpor från Lindex, 49 kr
Leggings 2 par från H&M, 79 kr
Mineral brunkräm & mineralpuder från H&M
Vita tygskor från H&M, 129 kr
BH från H&M, 129 kr
Stringtrosor från Lindex, 49 kr

Dagens outfit:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0