the voice

GODMORGON BEBISAR!
idag är det en solig dag, häääärligt :D
igår var det inte en lika solig dag, det regnade och haglade. jag var i kungsan med några kompisar, sandra, emma, pernilla och några till. det var najs, vi kollade på massa dansuppträdande och man blev så jävla sugen på att ba gå upp på scenen och shaka! men alla va fett duktiga, specillt min kompis som uppträdde, en tjej som jag har dansat med förut. skit duktig :D när vi stog o kollade på alla uppträdanade började det regna och ingen av oss hade paraply så vi sprang till ett tält och det var tur för efter en stund började det hagla stora isbollar :O alla skrek o grät och vissa fick hål i huvudet. herregud va kaos det var! fett läskigt :p men sen gick det över och då gick vi ut och fortsatte kolla och då fick bli blöta skor ist. senare så gick vi därifrån, alla åkte hem och jag till en åsna. vi chillade, hade mysigt och sen åkte jag hem senare. hemma kollade jag lite på tv och åt sen somnade jag. nu har jag precis vaknat, ska snart äta frukost som min mami håller på att göra nu. sen ska jag duscha, färga håret, måla naglarna o så ;) sen blir det the voice ikväll! har hört att det kommer endel bra artister tex lazee, janet, lloyd banks mm.. så det blir nog najs! förutom alla snorungar i kungsan.. aja!
one love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0