caaandy

alåå :D då var jag tillbax igen, har inte skrivit på ett tag känns det som, kanske inte så länge sen men nu är jag här iaf!
dom dagarna jag inte har skrivit har jag haft fullt upp med massa kul. i lördags kom sandra hit på dagen och åt middag med mig så drack vi några shottar med cocoslikören som vi köpte i bulgarigen, fett god var den! sen fixade vi oss och drog till örnsberg där lilla pernilla bor. vi va hos henne killkompis för att vi skulle fira henne. där var det massa konstiga lirare som vi garva åt hela kvällen, knas asså värsta bitches där! haha wow ni skulle ha hört. menmen nog om det :p var kul o driva med dom iaf. vi satt och drack lite, lyssna på musik och i slutet av kvällen sjöng alla karoke. det var fett kul! jag ägde alla asså, svär. hade riktigt trevligt med mina tjejer :) minne! lite senare på natten fick jag, sandra och angelika nog av alla lirare där så vi drog. jag åkte till slussen för jag skulle till min baby och dom andra åkte till kallhäll för att träffa några. tyvärr så fick jag vänta typ en timme innan min söta idiot kom så fick stå och frysa ett tag, inte snällt! men när han kom gick vi till honom och sov typ direkt, sen dess har jag varit där och vi har haft det skit mysigt. igår lagade han värsta maten, ouf va gott det var! så har vi kollat på film o så, bara tagit det lugnt. han har inte velat gå ut bara för jag hade min högklackade skor på mig så nu fick jag åka hem o byta, passade på o duscha o allt, och fan va skönt det vaaa! och nu är jag fett godissugen :( kanske ska köpa lite sen. i think so ;) blir väll att jag åker till min baby lite senare igen. men nu ska ni får se alla heta bilder från i lördags :D puss, ha det bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0