why did u have to go?

jag har så jävla ont i magen, kan inte sluta tänka på dig och vad som har hänt. vill bara att det ska lösa sig nu, NU! vill inte va utan dig, det är ju dig jag gillar.. ingen annan! varför kan du inte bara tro på mig? mår verkligen skit nu.. kan bara hoppas på det bästa, men så som det ser ut nu så är det över. jag vill bara säga till dig att du borde tänka till ordentligt innan du fattar ett beslut, om du nu inte redan har gjort det. man kan inte lita på många, så varför tro på dom du känner minst. du känner mig, för jag har visat vem jag är.. men jag kan inte stoppa dig, det är ditt val. men jag hoppas du väljer rätt, lyssna till dig hjärta. jag finns här och jag är bara din!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0