Annika johansson

Gumman, du är en äkta vän! från första dan i gymnasiumet tills nu har vi varit nära vänner. vi har skiljts ifrån några gånger, men alltid kommit tillbaka till varann. det är så det ska vara! du har varit upptagen med pojkvän och jag med och det har såklart varit jobbigt, men vi har ändå förstått hur det är. iaf så har vi gått igenom så otroligt mycket, dåliga och bra minnen, knasiga och sorgliga. men med ett ord har hela våran vänskap varit underbar! jag älskar dig verkligen annika och du är den jag kallar bästa vän. är så glad att vi har börjat umgås mycket igen för vi har alltid kul tillsammans. du är verkligen få av många jag kan vara mig själv med, därför är jag så tacksam att jag hittade dig. kommer aldrig släppa taget om dig och vi ska få massamassa fler minnen att dela. du är en stor del i mitt liv babe! never forget that <3 love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0