Blame it on the alcohol

Heej kära läsare :) hade en fett rolig kväll igår med sanna. vi va hemma hos mig först och fixade oss så vi blev ännu finare än vad vi redan är ;) sen tog vi på oss våra high heals och åkte mot stan. vi mötte några killkompisar på nivä 22 där vi förkrökade ett tag. en av dom vi va med va våran närmaste kompis tony som vi inte har träffat på ett tag. det va skit kul o va med han igen :D när vi hade druckit tillräckligt åkte vi vidare till Chaplin's bar. vi kom ju in gratis plus före alla andra eftersom vi är Vip, very important person, ALÅÅ! haha ne, men det va helt okej där. bra muisk i början, men senare va det bara techno musik, men vi gjorde det kul som alltid :D jag och en tjej från min klass (ellie) sjöng karoke också, no air med chris brown :p fyfan va kul det va, men jag fett full så venne hur det lät.. menmen, får se sen på videon som tony spela in :p uuush! haha sanna va fett skön, hon hade mutat bartenderna med tuggummi för att dom skulle ge oss gratis dricka, men det gick ju inte så bra :p hahaha! när dom stängde så gick vi och jag hade sååååååååå ont i mina fötter, jag skojar inte :o men vi gick till donken (som vanligt) och sen åkte sanna med mig hem. det var en jätte rolig kväll :) och nu sitter vi här, helt bakis och har nyss kollat på djungelboken. haha den så skön, speciellt när lilla apan dansar. jag och sanna dör av garv :p ikväll blir det bara chill. imorgon är det en ny dag, så vi får se vad som händer då. hoppas ni har haft en ruuulig helg! love

Bilder från igår:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0