cold as ice

Heeej :D gud va kallt det är ute, helt frosstigt :O o jag hade bara en tunn skinnjacka.. tro mig, jag frööös! sov iaf hos anni igår och vi kollade på filmen paranormal activity och det va grymt läskig :O satt bakom täcket hela tiden, men vill kolla ändå.. wow asså rikgit skarrig :p ni borde sen den asså! vi kunde inte dirket sova efter den så vi satte på sunes jul och kollade på det ett tag, haha! tillslut så somnade vi och anni fick gå upp tidigare än mig, moahah! låg o sov ett tag efter hon gick sen gick jag upp, fixade mig, åt frukost o åkte till skolan. var inte med på idrotten så jag, qellie och therese gick till liljeholmens galleria ist. köpte en handkräm som lukta jätte gott, bra o ha med sig i väskan :) sen gick vi runt o kollade lite tills vi gick till donken o åt lite o värmde oss. mysigtmysigt! en gick vi tillbaka till skolan och hade våran sista lektion. sen åkte jag hem och blev till is.. imorgon ska jag ha varmt på mig asså! men snuttar, vad har ni gjort idag? :D ska snart lägga upp bilderna på allt jag har köpt så ni får se! jätte fina saker :)
puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0