festade galet igår, överallt!

Festen i husby igår va helt okej :) vi gjorde det roligt som jag sa att vi skulle göra. jag, madde, ramou, latifa och ami åkte dit och så var det några fler där. 2 skit shyssta tjejer som vi hooka med :) sötnosar! men iaf, vi satt o drack, lyssnar på musik sen börja vi shake loss, ta massa kort och folk börja flippa.. haha det blev lite kaos, men det löste sig. men vi pallade inte va kvar så vi skulle till en annan fest i husby men det va ba chill där så jag o madde drog vidare till några killkompisar och chillade med dom, kolla på film o drack lite :) tror jag träffa mig future man, haha! nedå, men det en rolig kväll :D vi kom väl hem till madde vid 5 tiden och deckade direkt. vaknade vid 11 idag typ då kollade vi på grinchen eller vad den heter. så jävla bra :D äntligen lite julkänsla! nu sitter jag här, lyssnar på musik och är FETT hungrig! ikväll ska jag, sanna och claudia träffa några gamla kompisar i huddinge, ska bli skit kul :) har saknat dom! vad ska ni gullungar göra? love'
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0