fucked up

Mitt internet har inte funkat så det är därför jag inte har skrivit, sry :(

Måndag - (Massa snö)! Hade skola, prov till o börja med. och det gick sådär :/ hoppas jag får g iaf. efter åkte vi med klassen till tekniska museet och gick runt där i nån timme och det va fett tråkigt, bara vissa saker man fick göra där som va kul :p vi tog lite roliga bilder iaf som jag ska lägga upp. efter skolan åkte jag och anni in till stan och shoppa lite. sen åkte vi hem till mig och chillade :) kollade på tv och pratade. sen somna vi vid typ 12 tiden och..

Tisdag - ..nu är vi här :D vi ska fixa oss snart och sen åka till skolan. vi bestämde oss för att ta lite sovmorgon idag (a). sen efter skolan ska jag sova hos madde. vi ska plugga massa o så. men skriver sen igen :D love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0