Julshopping

Shululu! trött som fan.. började tidigt idag o kom lite sent menmen. fixade lite saker jag hade missat i skolan, känner mig stolt (a) sen slutade vi typ vid halv 12, då gick vi o åt lunch men hade ingen matro. jag, emma och madde gick till liljeholms galleria efter skolan som vi typ har gjort varje dag. men det är najs att den har öppnat, dom har ju h&m, gina och massa annat. JUSTE, igår köpte jag alla julklappar förutom 1 :D fett skönt! och så köpte jag en skitfin jacka också, ska visa! hihi :) ah men iaf, efter gallerian mötte jag astrid i gullmars och åkte till slussen en stund o kollade runt lite sen va hon tvungen o gå :( jag åkte hem och here i am. lyssnar på deprimerande musik.. älskar den första låten på min blogg. den är bäst! eller vad tycker ni? väntar på mat nu sen ikväll blire bio med emma och madde, vet inte än vad vi ska se men det blir kul :) ska gosa med missy nu, puss på er och ha en rolig fredag! <3

Jackan jag köpte:


Vinterjacka från Vero moda, 499 kr





Kommentarer
Postat av: Tangz

Fin du är på bilderna girl :) <3

2009-12-04 @ 16:26:45
Postat av: martina

tack tangz :)

2009-12-04 @ 16:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0