Lerig dag

Sov hos anni igår som sagt, jätte mysigt :) vi kolla på film o sen sov vi. jag skulle egentligen gå upp vid 7 men blev liiiite senare, typ vid halv 10 (a) då gick vi upp, åt frukost och kollade på pingu tillsammans med annis lillasyster. sen fixade vi oss och fick som vanligt springa till tåget och vi sprang över en lerig äng så mina skor blev heelt förstörda, håller på o tvättar dom nu. börja fan gråta :p sen är vi båda sjuka också och det gjorde dagen ännu jobbigare, men det gick bra iaf. skolan va som vanligt, vi kolla på film och arbetade. haha vi satt o garva åt en tjej i klassen för hon visade heela rumpan, asså jag skojar inte! stackarn, men det va faktiskt kul :D aja, efter skolan åkte jag hem och nu har jag nyss ätit kyckling, my favorite! ska faktiskt börja äta nyttigt idag, jag vet det har jag sagt typ 100 gånger, men nu börjar det bli lite för mycket fett.. måste skärpa mig! men mat är allt, i love it! men nu ska jag faktiskt plugga lite, sen kommer min älskade sandra o ska sova här :) big love






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0