Mardrömmar

Vilken hemskt natt.. drömde flera mardrömmar :( fy! asså det är helt sjukt vad konstiga drömmar man kan drömma. typ vad som helst. men nu är jag äntligen vaken, madde väckte mig. ska snart äta frukost, göra mig iordning sen möta madde i liljeholmen där jag kanske ska köpa en till vinterjacka :) skitfin! sen ska vi vidare till söder till en skola där vi ska intervjua massa ungar till ett skolarbete. fett jobbigt! menmen.. sen ikväll ska jag försöka plugga lite o så. dom flesta är väl i skolan nu, hoppas allt är bra med er iaf :) peace and love


Kommentarer
Postat av: shiren

okey efter som han inte har sakt något om dig så vet jag inte . men ska prata med honom, för de är inte lika honom.



tack desamma .

2009-12-04 @ 16:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0