mys hos anni

Hellu :) allt bra med er?
igår var jag och fika med fanny på café 60. det va jätte mysigt :) vi drack en varsin stor kaffalatte (like always), och en bit kladdkaka. såå gott! men hade ont i magen efter haha. vi satt där typ 2 timmar och prata om allt mellan himmel och jord. jätte trevligt :) sen var det en som jobba där, en turk, som gick o kollade på oss hela tiden. vi ba omg :o han slutade verkligen inte. sen kom han fram och frågade om jag ville ha nånting, eller nått. hörde inte riktigt. så jag ba: ah jag vill ha jobb här, kan du fixa? han ba: jag prata med chefen. jag ba: ah skitbra! sen gick han o kom tillbaka efter en stund och sa att jag skulle skriva namn och nr på en lapp som han skulle lämna till sin chef. sen tog han den o ba jag prata med chefen. jag ba ah bra, prata med chefen! sen gick han o typ efter 5 min ringer nått nr och jag ba hallå vem är det? han ba: martina, jag jobba café 60. jag ba omg skojar han med mig? :o jag la på direkt sen kom han upp o ba: förlåt, jag ska ge till chefen. hahah fett synd! sen åkte vi hem efter ett tag och jag svär kunde inte sova på hela natten, somna på kl 5. tänkte på massa skräckfilmer och va fett hungrig (a) haha!

idag var det skola, men vi började med o gick på studiebesök till en katolsk kyrka. skiiiit tråkigt! en kärring stog o pratade i 1 timme. sen fick vi åka tillbaka och äta skitgod lunch, laxbiffar med klyftpotatis och sås :D woow va gott det va! sen var jag typ rastlös hela dan o garva åt allt :p fett kul vi hade! när vi slutade åkte jag och mötte anni i stan, vi gick o köpte chips o dipp som vanligt sen åkte vi hem till henne. älskar o va här med henne och hennes söta familj med massa småsyskon :D jag och hennes syrra som är 2 år har nyss tagit massa heta foton. ska lägga upp dom imorgon! sen ska vi kolla på nån skräckfilm, vill se saw 6 ;) det va allt för mig idag, puss love <3

angelika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0