Not easily broken

Såg nyss filmen Not easily broken och det va en av dom bästa filmerna jag sett. tror aldrig jag lärt mig så mycket som jag gjorde nyss. wow! den gav verkligen känslor som alla borde få känna. tro mig, ni kommer inte ångra om ni ser den!



Jag ska inte leka ängel eller nånting, för alla har sina fel. men jag tycker att alla borde tänka till och börja visa respekt för alla runtomkring. det är för mycket skit som händer i den här världen, räcker det inte med att folk svälter och dör, krig, sjukdommar osv? det är sånt man får jobba för. men sen kommer allt onödigt som förstör ännu mer. bråk, otrohet, alkolister, droger, avundsjuka och hur mycker mer som helst. DET BEHÖVS INTE! kanske har jag fel, men ni killar är värst. jag själv har respekt för alla, men inte dom som sårar och trycker tjejer för att dom själv ska må bra. nonono! det är bara fega, osäkra möss som gör så. och dom borde inte finnas på denna gjord! jag har gått egenom mycket och det vet jag att 1000 andra tjejer också gjort. killar visa respekt, lär er hur man älskar en kvinna, ta vara på det ni har och bete er som män! förstår inte vad ni vinner på att slås, bråka och tro att ni är bättre än andra? va er själv, va en bra människa, gör vad som är bäst för dig och för andra. va en hjälpande han och inte så fucking egoistiska. och det här gäller inte bara för killar utan tjejer också som tror sig för mycket. skapa kärlek och fred, inte mer krig och brutna hjärtan. för det kommer bara sänka er själv. och ett tips, kolla på filmen jag nyss berätta om, för den säger mycket om det här. peace sister and brothers! we must stick together <3

Kommentarer
Postat av: Photographs by Natalia

sv: fin text gumman :)

Vad ska du hitta på för skoj imorgon då? :D kram

2009-12-30 @ 21:37:52
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: a n n a

fin blogg och du var jätte fin! den filmen är bra :)<3

2009-12-30 @ 22:29:21
URL: http://anoken.blogg.se/
Postat av: lisa

sooo true! <3

2009-12-30 @ 23:53:24
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0