Snö överallt :o

Asså vad har hänt? helt plötsligt är det snö överallt, typ 4 decimeter högt :o jag vill verkligen inte gå ut! ush hatar snö. det är vackert när man sitter inne men sen när man ska ut blir man bara blöt o kallt.. världen kommer gå under i snö :p hahah! ne men godmorgon på er! idag har jag avslutning i skolan så vi börjar kl 1, fett skönt :D vi ska kolla på film i klassrummet (tomten är far till alla barnen), den är så mysigt :) och så ska vi dricka julmust o äta massa gott! det kommer bli fett mysigt. sen ska jag nog hem efter skolan, vi får se. har inga planer än. måste iaf plugga för ska ha ett omprov imorgon, så ah.. egentligen slutar jag imorgon (a) men ändå.. ha en trevlig dag! love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0