Sweety

Hello everybody :D wazuup?
Igår åkte jag, sanna och claudia till huddinge och chillade där med några, drack lite o lyssna på musik. bara chill :) senare så drog jag vidare till stadshagen o sov där. SÖTNOS! chillade kvar där idag och kollade på film (paranormal activitiy) o åt pizza, fett mysigt :) älskar mitt nya umgänge! åkte hem för ett tag sen och nu väntar jag på att sanna ska komma, hon ska sova hos mig. förresten fick reda på en sak idag om filmen paranormal activity, asså den som visades först innan den kom på bio som man kan ladda hem. den är inte filmad som en film, utan allt är verkligen på riktigt :o det va några som hade problem med demoner som filmade det, och sen ville nån använda det som film, så allt är liksom på riktigt :o fett scary! aja det var allt för mig idag! puss på er, love


Kommentarer
Postat av: jovana

fin blogg... vilka var ni med i huddinge? ;)



2009-12-20 @ 22:53:06
Postat av: martina

tack :)

min kompis ex och hans kompisar. dåra?

2009-12-20 @ 23:10:08
URL: http://lifebymartina.blogg,se
Postat av: vivvi

haha då kommer jag verkligen inte våga se den filmen :O

2009-12-21 @ 21:52:57
URL: http://entilljaevlablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0