Till M.

Allt du har gjort och allt du har sagt.. menar du det? skämms du inte? jag kan iaf inte förstår hur fan du kan säga såna saker efter att ha sagt att du älskar mig och att du vill leva ditt liv med mig och mycket mer. sånt säger man inte bara. om du nu har ljugit om det så brinn i helvetet! men jag tror inte att du har det, jag känner dig bättre än så. du är en underbar kille, det säger ju ditt namn. vi har haft våran tid, den va underbar och jobbig samtidigt.. men vi försökte. tycker verkligen det är synd att det sluta såhär, för du va mer än bara en kärlek för mig. du va den. den rätta för mig.. en del utan mig är borta med dig nu och jag vet inte vad jag ska göra. du har sårat mig så jävla mycket, över alla gränser.. och det är oförlåtligt. men jag känner dig bättre än så, du älskar mig och jag älskar dig.. jag kan inte sluta tänka på allt som har hänt, det gör så ont. du finns kvar i mig som en tatuering. vart jag än kollar är det dig jag ser och vad jag än tänker är det du som kommer upp först. jag kan aldrig förlåta dig för det du har gjort mig, för du har sårat mig som ingen annan och verkligen fått mig att hata dig. men det får mig ändå inte att glömma det bra som vi hade. 6 månader och massa sköna, mysiga minnen.. har aldrig känt så som jag kände med dig förut. det va nått speciellt som fick mig att stanna kvar. jag älskade verkligen dig. älskar dig.. du fick oss att skiljas ifrån varann, tyvärr. varför skulle du vara en idiot? varför inte bara hålla dig till den du älskar och göra nånting bra utav det? men nej, killar ska alltid förstöra det som är bra.. jag kommer aldrig förstå hur ni tänker och hur du tänkte! det är helt otroligt. att det skulle ta slut mellan oss vad inte vad jag hade som mål, mitt mål var som vi hade planerat, att flytta ihop, skaffa barn, göra roliga saker tillsammans osv. men tydligen va jag inte den ända för dig.. blir tårögd bara av att tänka på det. hur kunde du gå bakom min rygg efter allt vi haft tillsammans?! det finns inte i min värld. varför? eller vill jag ens veta? frågorna får jag nog aldrig svar på för mitt förtroende för dig går aldrig att få tillbaka. men jag skulle gärna vilja veta sanningen till varför du gjorde som du gjorde.. just nu snackar du bara skit för att det va du som gjorde fel, du kan inte stå för det! du borde skämmas! jag gjorde allt för dig och kolla vad jag fick tillbaka.. du hittar på saker för att trycka ner mig bara för att du själv ska må bra. du är så feg! det finns inte ord.. jag önskar att det aldrig hade hänt. för jag vill ju va med dig.. men det är över nu, föralltid. jag önskar verkligen det bästa för dig i framtiden, jag vet att du är en bra person men du kanske bara inte är mogen nog för att inse vad som är viktigt i livet. jag kommer sakna dig..

Kommentarer
Postat av: lisa

<3

2009-12-08 @ 23:40:14
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: Miss E

Lite sorglig men bra text (a)

2009-12-09 @ 00:31:25
URL: http://missebru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0