tonight's gonna be a good night

Godmorgon :D började läsa boken den vita massajen som jag skrev igår, den verkar jättebra. har ju sett filmen också så det blir kul o gemföra. efter den ska jag läsa den vita massajens dotter :) har ni läst nån av dom? ja ni, ikväll är det nyårsafton, ser verkligen fram emot det :D jag och några tjejkompisar ha planerat endel av kvällen men sen kommer vi bara fucka ur! först blir det middag och sen ut och festa hela natten! känner mig lite stressad för har endel o fixa innan kväll.. men har iaf redan tagit brun utan sol igår. måste ba tvätta håret, ta fram det jag ska ha på mig. packa mm.. stress stress stress :p nu ska jag äta frukost, jag hoppas verkligen alla får bästa nyårsfirandet! love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0