Utgång med sannis ikväll ;D

SHUUUU min älskade läsare! nu har vi kommit hem från shoppingen, det blev endel, men inget på rean däremot (a).. vi hittade lite snygga kläder vi ska ha ikväll när vi ska ut och fieeesta! fan va kul det ska bli, längtar. har inte varit ute nånting typ :) jag och sanna kommer äga dansgolvet, som alltid! men nu har jag lite bråttom kära vänner, ska färga håret, bestämma vad jag ha på mig, sen kommer sanna då ska vi äta och fixa oss sen blir det lite förkrök hos mig :D i got a feeling, that tonight gonna be a good night ;D jag vet att du inte gillar den låten sanna :p love people

Det jag köpte idag:



Lång t-shirt från Vila, 159 kr
Hårfråg från H&M, 59 kr
Örhängen från Vila, 59 kr
Tröja från Gina tricot, 149 kr
Midjeskärp från Vila, 99 kr
Leggings från Gina tricot, 99kr
Brunkräm från H&M, 150 kr
Paljettjacka från Vila, 399 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0