bakis..

ouf, nu mår man inte bra asså :/ kom hem kl 8 imorse, allt va knas.. har sovit hela dagen typ för det har bara snurrat i huvvet när jag har ställt mig upp. inte kul asså.. va med sanna och träffa några gamla kompisar igår långt åt helvete! blev liiiiiite för full och stanna kvar där till kl 7 typ sen tog jag bussen hem och då somnade jag och åkte för långt så fick gå ända från Stora sköndals väg eller vad det hette, ända hem och det tog typ 20 min. och när jag skulle ner för en helt isig backe så ramlade jag och åkte ner på rumpan hela vägen och blev helt blött. fyfan va hemskt det va! :@ när jag kom hem va jag helt död, åt en banan och drack vatten sen gick jag o la mig. vill inte ens tänka på hur jag mådde när jag vaknade. menmen slutpratat om det negativa :p haha sköönaste igår när jag va hemma hos sanna, hennes mamma satt och kollade på melodifestivalen och helt plöstligt skrek hon: VART ÄR HEMTELEFONEN? JAG SKA RINGA OCH RÖSTA PÅ ALKATRAS! hahahahah, dom heter ju alkasar, fyfan va vi dog av grav. sannas mamma är så söt :) aja, har precis duschat, ska klä på mig och måla naglarna med fransk manikyr snart, sen ska jag ba chilla och senare när sanna kmr hem från jobbet ska jag träffa henne ett tag och hämta mina saker som är hos henne. har sovmorgon imorgon, fett skönt ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0