booring

igår vaknade jag vid 3, helt bakis. hade inget att göra så åkte med rode till slussen och åt på donken där sanna jobbar. sen va jag kvar där och väntade tills sanna slutade och då chillade hon, jag och kane ett lååångt tag, fyfan va segt dt va :p men efter typ 3 timmar kom kanes buss åkte jag och sanna hem till mig och tog dt lugnt, hon va helt slut så vi stannade hemma hela kvällen. gick väll o la oss ganska tidigt sen åkte hon o jobba imorse. jag åkte till farsta och shoppade lite. knas asså, efter jag hade varit i farsta skulle jag åka till gullmars för att köpa pluskort och då hade dom stängt så ´kom inte förbi spärrarna så fick åka runt halva jorden, för med buss till skanstull sen vänta på att nån kom så jag kunde planka i dom där jävla dörr-spärrarna, sen åka till hökis och sen vänta på bussen i typ en kvart. är helt död nu asså :/
åt lasange till middag och fruktsallad till efterrätt idag, gott :D ska snart hoppa in i en dusch sen fixa mina naglar med fransk manikyr. imorgon äre skola igen, börjar kl 9:30 och slutar 14:10. ska typ till solna efter skolan och träffa daaavid.

menmen, puss på er alla!

köpt idag:


Mörkgråa byxor, från H&M, 200 kr
T-shirt, från Ginatricot, 150 kr
Lila väska, från SIX, 99 kr
Fransk manikyr & ett läppglans, från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0