den som är smart kan ju få lista ut några gåtor ;)

Rhick hade tråkigt så han skulle testa om jag och sanna va smarta så han gav oss några gåtor som vi skulle lösa :p

En stum man drömmer om sin blinda bror, att brodern dör i drömmen. Han vill sedan berätta drömmen för sin blinda bror.. hur gör han? han får inte använda någoting förutom sig själv.

vårat svar: DÖÖÖDA HONOM!

En man sätter sig i sin bil. Sätter igång den, sätter igång radion, stänger av radion och bilen och skjuter sig själv i huvudet. Varför?

vårat svar:
1. för att han är deprimerad
2. för han ville höra sin favvo låt innan han dog

dom svaren va fel så bättre lycka ni andra ;) men tycker iaf våra va bäst!

-
inatt sov sanna hos mig och vi skulle upp på morgonen och gå till skolan, men så blev det ju inte. ingen av oss hörde dom 3 klockorna som ringde, så vi va hemma :p gick upp vid 1 och åt frukost sen fixade vi oss och drog till min pappa och skrev ut mina cv:n, efter åkte vi till farsta och delade ut dom till olika mataffärer. sen åt vi på en salladsbar, det va jätte gott! efter åkte vi hem till mig och sanna prövade sina nya byxor ;) skit sexxigt! jag satte på lite sköna låtar och då börja vi shaka som vanligt. nu sitter vi här helt döda, hejdå!

juste en till kul grej, igår på donken:
martina: jag köpte lite nya saker igår.
sanna: köpte eller köpte?
martina: jag köpte!

erik & mackan dyker upp på donken:
martina: seru inte vilka det är? :O dom som har ett eget program på 3:an. haru inte sett det?
sanna: va? vilka? jag har inte 3:an..
martina: men vafan haru inte ens hört talas om dom? dom är fett roliga.
sanna: vad heter dom?
martina: TVÄTT, SMUTTS OCH RENT!!!
sanna: "as garvar"! va fan är dt?
martina: men programet heter ju typ så..

sanna och jag sitter och läser i min blogg, samma text, efter ett tag frågar jag:
martina: vart äru?
sanna: va? jag är ju här!
martina: i texten idiot??
hahahahahahahahahahahahahahahah

asså ingen fattar våran humor, vi har haft samma i 12 år och skrattar fortfarande åt våra dåliga skämt :p


Kommentarer
Postat av: ozan

vad är det riktiga svaret på den stumma mannen med den blinda brodern ?

2010-08-09 @ 15:57:20
Postat av: martina

woooow nån har läst långt bak i min blogg!

haha jag vet faktiskt inte, eller kommer inte ihåg iaf sry

2010-08-09 @ 16:37:27
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0