fetisdagen

idag det är fetisdagen, men för mig det är fetisdagen varje dag :p sitter och chillar framför datan med min katt missy, sanna är tråkig och ligger och sover i min säng. kommer kutta henne! det här natten har varit lång.. är fortfarande påverkad! vi sov fett länge igår, typ till kl 2 sen gick vi upp och vid 4 mötte vi fanny i stan och så fick jag låna en grej av henne ;D hehe! efter det åkte vi hem till mig och lite senare började vi fixa oss för vi skulle till jakan ttill några kompisar och chilla med dom. och juste, världens bästa ante fyllde 20 år igår, grattis igen! :D anyway, vi va hos en kompis i jakan, dom bjöd på dricka, öl uuuuuuush, men ändå. det va kul, alla blev helt waste! vi låg och garva och åt allt, fyfan va kul. nån va riktigt full (inte jag asså)... vi blev kvar över natten och åkte hem tidigt imorse och tro mig det känns som vi aldrig kom fram, vi va först på vivo och köpte choklad och fråga vi efter vatten på grillen sen gick vi vidare hem mot mig och ojojoj på vägen hem till mig ni skulle ha sett det va som en film, en kille som bor där vi bor, katternaskatt, kom springande som en svart prins i en vit värld av snö, fett vackert det va! sen fick jag för mig att göra en ängel i snön så vi la oss ett tag och kolla upp i himlen sen såg jag rött. nu är vi hemma, och vi vill ha kebab nununununununuun! ska köpa det sen och svullla asså. imorgon är det kryssning som gäller med ramou, fyfan vad jag längtar! alla ska åka det kommer bli galet. kommer ta massa bilder också så kan jag visa :D alla andra kan ju ba försöka ha lika kul på land.. hähä!

aja, pusspuss

Lite bilder från sandras kalas:



-


Kommentarer
Postat av: lisa

söti<3

2009-02-24 @ 14:23:56
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0