fixfix

håller på att fixa mig nu tills jag ska på tjejmiddag hos sandra, det ska bli fett kul :) har köpt fett fina saker till min älskling! ska hem till pappa först och hämta lite pengar sen möter jag natta och så går vi tillsammans till sandra.
blir väll kvar där ett tag, äter, dricka lite och har kul med tjejerna sen får vi se vad som händer. hör av er om det händer nått kul. berättar sen hur det va hos sandra :) igår blev det en hemmakväll, hade inte lust att festa eller nått så jag chillade hemma bara, gick o la mig vid 12 tiden och somna typ påengång, har inte sovit så bra på fett länge! vaknade vid 2 idag, va fett stressad så hoppas in i en dusch direkt :p men nu ska jag fortsätta fixa mig. vi höööööörs! :D

puss & kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0