fredag den 13:e!!

hellu alla, kom nyss hem till anni, det är bara hennes syrra som är hemma så väntar på att anni och elias ska komma. vi ska ha en riktig chillkväll, äta, dricka lite och sen ska vi på bio kl 12 och se Friday the 13th, är fett rädd.. jag berättar sen hur den var ifall jag inte dör :p kanske har otur efter som man kan få det idag. men vi får hoppas på det bästa :) är fett hungrig nu iaf så dom där mupparna får skynda sig hem. hehe hade fett kul idag på musik med mickis, emma, stephie och  ninni. vi sjöng, dansade och spelade gitarr, vi va fett duktiga ;) svär vi var helt kaos, men det var roligt! och så gav jag min bror nikko en fin ros och så fick jag en kram. gulligull :) hoppas alla får en bra alla hjärtansdag imorgon och va snälla och ge varann kärlek och massa choklad. själv ska jag festa med sanna, får se vart vi hamnar. är fett nojig för ousman som ska flyga till tyskland idag, hoppas allt går bra :( håller tummarna! gonna miss yah!

glömde berätta om  min och pills hemlighet igår i skolan ;) vi gick med när anni, tilde och emma skulle köpa godis och dom lånade 100 kr av en lärare och dom låsades mobba mig så jag fick inget och då gick jag och pills därifrån och så sa jag: men jag har en hemlighet! och så drog jag upp godis som jag hade innanför tröjan. den va klockren ;D och sen i klassrummet så satt anni, tilde och emma och försöka suckta mig med deras godis och skrek saker och jag knäckte dom så hårt, jag ba: jag behöver iaf inte låna pengar av en lärare!! hahahahahahahha

skriver imorgon igen ;) puss på alla som är värd det! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0