Fucking snö

Ush sitter och kollar ut när det snöar, hatar snö asså :p menmen, va ett tag sen jag skrev nu. filmen vi såg i fredags, Friday the 13th va fett bra och läskig, ouf! det hände saker hela tiden och det va typ 90 pers i biosalen och alla skrek när det va läskigt, garva sönder när det va roligt och killarna vissla i porrscenerna, haha! ärligt, alla borde se den, den va både rolig, läskig, sexig och romantisk :p efter filmen var vi så jävla rädd och jag vågade nästan inte åka hem för att jag skulle gå hela vägen hem själv. men när jag kom hem var jag för trött för att bry mig och sanna kom till mig efter ett tag och då somna vi direkt. på morgonen, typ vid 2 haha, så gick vi till pizzerian och åt sen gick vi hem och chillade och på kvällen drack vi lite cider och fixade oss innan vi skulle iväg och träffa några homies. vi va framme vid 11 tiden och vi hade fett kul, vi drack, lyssnade på musik, dansade, skrattade och pratade. kvällen gick och mer och mer saker hände, både bra och dåliga. det var ju inte en direkt lyckad alla hjärtans dag om man säger så.. det slutsde med han vi låg och kollade på en fett rolig niggah film och jag dreglade såklart, haha! sen åt vi lite mackor och cocosbollar som sanna krossade sönder i handen och smetade på alla, baaaadman! vi sov kvar där, jag och sanna sov med varann och dom andra.. ah det vet jag inte :p men vi vaknade vid typ 2 och då åkte vi hem, fast först gick vi till vivo och köpte, cola, godis, chips och dipp och sen gick vi hem till mig, satte på en film och myste. jag hoppas att dom dåliga grejerna som hände i lördags löser sig snart, för vi hade fett kul med sköna personer som betyder mycket.
idag har jag bara varit i skolan, började halv 10 och slutade halv 1 för våran engelska lärare är sjuk och han ska typ va det hela veckan så imorgon börjar vi liksom 1 och slutar efter vi har gjort ett prov, cook najs! i veckan ska jag och sanna åka hem till lloyd och hälsa på han, hans familj och lilla söta bebisen :) längtar.

Peace and love





Kommentarer
Postat av: H

hahaha hemmos vem var ni:)?..

nicee juu<3

2009-02-17 @ 18:47:39
Postat av: M

Hos en kompis i Solna. ah det va najs <3

2009-02-17 @ 19:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0