godmorgon!

vaknade för ett tag sen, har legat och segat i sängen fett länge. behövde inte va på dom 2 första lektionerna idag för hade gjort en uppgift så man inte behövde det ;) pallar inte gå på den sista, det känns fett onödigt, så ska chilla hemma, äta frukost och sen duscha osv. senare kanske jag träffar anni i farsta, hoppas det iaf :) buuuuuuuuuuuusabuuuuuuuuuusa!
igår kväll va jag hemma hos sanna och chillade, åt massa mackor och satt vid datan och spana in roligt folk. gick hem vid 12 och va fett trött, gick o la mig i mammas nya säng med min katt Missy, men jag kunde inte sova för det var värsta stormen ute och jag blev fett rädd så jag gick o la mig i min egen säng där jag känner mig tryggast ;) missy kom efter..


Jag & min älskade missy. LOVE YOU! <3



-

Damn, aint it crazy when you're loveswept
You do anything for the one you love
Cause anytime you needed me, I'd be there
Its like you were my favorite drug
The only problem was that you were using me
In a different way than I using you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0