good morning

skriver för typ första gången på morgonen, eller kl är ju typ 2 men jag vaknade för en stund sen. pratade i tellen ganska länge igår sen deckade jag och sov tills nu. känns som jag har kastat bort en hel dag och har ångest för att skolan börjar snart :( menmen.. igår chillade jag hemma typ hela dagen sen blev det tråkigt och jag vill göra nånting kul så jag messa lite folk och sen träffade jag karin och vi åkte till en "fest" i råcksta med tasty. när vi kom dit var det typ ingen där, men det fanns dricka och skön musik så vi satte oss och va sociala med dom som va där. sen kom fler och fler, tyå bara tjejer :p var inte så jättebra stämning men senare började folk dansa lite och så. men det va chill, även fast det bara va typ jag som dansa men jag hade kul iaf :p haha! hade inte ätit på hela dagen så vi åkte ganska tidigit till bromma donken och åt, den där fucking mcdonalds hade inte pommes frites :O helt sjuk! så vi beställde en bigmac, en cheeseburgare, hotwing, en milkeskahe, en munk och en chedar. det var 2 killar där som började snacka med oss, svennar!! ena tyckte tydligen jag va skit sexig när jag åt och ville ha mitt nr, men jag sa: tyvärr jag gillar inte svenskar. och då blev det värsta diskutionen om det.. knas alla va fett fulla men han fick iaf inte mitt nr :) sen åkte vi hem, tog ganska långt tid och jag hade ingen lust att åka hem, men det blev så iaf för alla va helt döda och trråkiga. när jag kom hem snacka jag i tellen ett tag sen sov jag djuuuupt! idag vet jag inte vad som händer, får se! ska väll iaf städa mitt stökiga rum och duscha osv men sen vill jag göra nått sista dagen innan lovet.. bajs på skolan! och en sak till, jag gjorde ett stort steg igår.. jag tog bort pea :( men glöm inte, jag kommer alltid va show!

kram

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Braa däär martinaa, bort mee Pea:D!

Vems fest var det:)?

2009-02-28 @ 16:36:34
Postat av: martina

hehe yes :D

nån killes, känner inte han. gick dit med en killkompis som kände han.

2009-03-01 @ 14:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0