im back

sho! kom hem igår från kryssningen, ojojoj det va fett kul :D ska berätta.. först åkte jag och ramou till terminalen i värtahamnen för att hämta ut biljetterna och det gick bra, sen träffade vi massa kompisar där som också skulle på kryssningen så vi chillade med dom. efter nån timme ställde vi oss i kön till säkerhetskontrollen innan man fick gå in på båten och då var jag fett nevös tro mig :p alla sa att vakterna va fett hårda med leg, men som tur va så kollade dom bara biljetten och alla fick åka med :D asså vi var överlyckliga när vi kom in i båten, kan fan inte andas, trodde jag skulle svimma för jag hade varit så nervös innan. men när vi kom in och hade hittat våran hytt kunde jag andas ut, då var allt lugnt och våran hytt va fett mysigt, vi hade ju fönster för våran hytt va lite lyxigare ;) den va på högsta våningen också! vi packade upp så vi kände oss lite hemma sen gick vi ner till taxfree och köpte upp massa godis och dricka till hytten. efter gick vi och åt på cafet, vi åt första nån macka sen typ vi buffe som va köttbullar och mos, haha :p men det va gott ändå. sen gick vi tillbaka till hytten och fixade oss och började dricka lite, satte på musik och kom i stämning sen messa vi några och drog till deras hytt och festade söönder med david, sandro, marwin och massa andra sköna personer, det va fett chill, massa vänner, dricka, musik, allt va bra! överallt tog vi massa kort också, ska visa sen. när kl va typ 11, 12 började paartyt på 10:de våningen så vi gick upp dit och alla va där, det va kaos, alla dansa och hade fett kul :D jag och ramou ägde dansgolvet som jag sa, alla ville dansa med oss. haha! vi dansade och mådde fett bra, drack massa och chillade med alla kompisarna ute på deck. allt kändes så jävla härligt, man kände typ alla så det var som en stor hemmafest asså. vi festade heeela natten, vi kaosade runt och pratade med alla, skaffade nya vänner osv. tror vi somnade typ vid 7 på morgonen och vi sov bara 4 timmar. nästa dag gick vi uppoch gjorde oss iordning sen gick vi ner och kollade läget och den dan ville man bara gömma sig, haha alla hade typ skämmt ut sig på olika sätt så vi ville helst inte synas. men vi chillade med vladimir och osama på en bar, åt lite nacho chips och dom satt och rökte. när vi hade suttit där ett ganska långt tag bestämde vi oss för att gå och supa så vi gick till killarnas hytt och dom bjöd på dricka.
skönaste kommentarerna lysssna, jag och ramou: vi har fönster i våran hytt, det är fett najs. 
Vladimir: kan ni se ut?
hahahaha asså så dum fråga!
sen frågade Osama: vill du ha mer baileys?
Jag: har du mer?
hehe kanske inte låter så kul men just då var det feeeeeeeeett kul !
haha vi hade fett kul den dagen, typ roligare än dagen innan. vi tog massa kaosbilder, sprang runt och flippade sönder, va med alla vännerna, tog farväl av alla man hade träffat osv, det var fett kul. i slutet av resan packade vi alla våra saker och då sa man hejdå till alla och så va vi med ramous kusse ousman, han chillade med oss innan vi gick av sen när vi gick av gick alla åt olika hålll. det kände fett sorglig, ville inte gå därifrån :( det är verkligen minnen för livet ... glömmer det aldrig :) jag och ramou åkte till slussen och åt på donken sen åkte vi hem. somnade med kläder och allt så fort jag la mig i min säng och senare gick jag över till sanna och va med henne sen somnade vi lite senare och gick upp tidigt idag, är fortfarande bakis asså, knaaaaas! idag åker sanna kryssning med sin familj, kommer sakna dig! får se vad som händer idag, ska ifall duscha och fixa lite saker. byyye! PUSSPUSS

Bilder från kryssningen:







Kommentarer
Postat av: Anonym

roligare båt :D

2009-03-01 @ 16:54:31
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tider ;D

2009-08-18 @ 13:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0