KRYSSNING IDAG! :D

hihi sitter och är fett pirrig för kryssningen, hoppas allt går bra! det ska bli så jävla kul, jag och ramou kommer äga dansgolvet :D gick upp kl 11 idag och började fixa allt till ikväll, min väska är fett stor och tung (a). ska möta ramou om nån timme och då ska vi åka till slussen och ta en buss därifrån till värtahamnen och där ska vi ta ut biljetterna sen hoppa på båten. åker kl 19:15 och kommer hem samma tid imorgon, sakna mig inte för mycket bara, hehe! asså åh det ska bli fett ruuligt, gå in i båten, checka läget, fixa i hytten så man känner sig hemma, sätta på musik och fixa sig för kvällen, träffa alla homies på båten och shaaaaaaaaaaaaaaka sönder :D ojojoj, ska ta massa bilder och visa sen!
idag fyller lilla bella år också, grattis gumman :) <3
menmen, nu måste jag chilla lite, ta det lugnt sådär, sen fixa sista sakerna till kryssningen ;)

ha det bäst! PUSS PÅ ALLA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0