LOOOV

fett skönt, idag var det sista dagen i skolan och nu är det lov :D det har varit en skön vecka, en lärare har varit sjuk så vi har inte haft så långa dagar. idag började vi halv 9 och slutade typ vid 10 då åt vi lunch, fett god mat, typ kött och så och sen skulle vi ha håltimme i typ 3 timmar sen musik i 3 timmar så då gick jag hem för jag pallade inte vänta. sa hejdå till mina kära skolkompisar och sen åkte jag till farsta och handlade lite presenter till min älskling sandra som fyller 18 imorgon :D hon ska ha tjejmiddag hemma hos henne imorgon så ska dit vid, 5, 6 tiden och hjälpa till lite innan sen ska vi äta tacos, dricka lite och ha kul med sandra! efter ska alla som är 18+ gå ut på krogen medans lilla jag får gå hem :p eller så hittar jag på nått annat skoj.. igår rinde roy till silja line för att boka 4 biljetter, men allt va slutsålt, jag fick panik så jag gick hem och ringde själv för jag vet hur luriga dom kan va så man måste fråga ut dom, så jag gick hem och ringde och då sa dom att det fanns 1 hytt kvar för 2 pers, 480 kr och då visste jag inte vem av alla som skulle med mig ist så jag fick lägga på.. tyvärr så kunde inte roy eller nån annan åka med så jag fråga ramou för jag visste att hon också ville åka och då sa hon att om det fanns nått ledigt så skulle jag boka den så jag ringde igen och då sa dom att det va fullbokat. lite senare såg jag på deras hemsida att det va en hytt ledig så jag ringde igen och det va samma person som jag hade snackat med innan och hon kom ihåg mig, haha :p då hade det blivit en hytt ledigt som kostade 480 kr så jag bokade den direkt, så nu åker jag och ramou kryssning den 25:e och det va bli coook kul :D hela båten är fullbokad och det kommer va fett många man känner där. ska feeesta hela natten ;D får se vad som händer resten av lovet, har inget speciellt planerat.

nu får alla ha bäästa lovet ;) holla!
love







Silja line, galaxy! See u there

Kommentarer
Postat av: Ramou

Det kommer bli GALLLLLLLLLLER kul :D

2009-02-20 @ 21:43:22
URL: http://knasssbarn.blogg.se/
Postat av: martina

ja gumman, fett kul vi ska ha :D <3

2009-02-20 @ 23:54:21
Postat av: Anonym

Det är bara att fucka ur där :D

2009-02-23 @ 20:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0