studiedag idaag

idag har jag haft studiedag, fett skönt! vaknade vid 12, åkte från min bebis och mötte sanna i gullmars och åkte till slussen till donken och chillade där ett tag sen åkte vi hem till mig och jag fixade mig lite för skulle fira min storbror som fyller 26 år idag, graaattis brooor! :D hela familjen gick på restaurang och åt god mat sen satt vi kvar ganska länge och pratade minnen osv. vid halv 9 gick jag hem i kylan och nu väntar jag på att sanna ska komma hit.

igår hade jag fett tråkigt, var så jävla trött så jag vilade en stund på kvällen. sen pratade jag med min bebis i telefonen typ 1 timme och kom fram till att jag skulle åka dit. det va jätte kul, vi drack lite och pratade om allt, det kände jätte bra och vi hade roligt som alltid. hoppas allt löser sig nu :/ menmen.

imorgon äre skola igen, börjar kl halv 9. 3:orna ska typ visa sina projekt och jag i med i en film som ska visas i hela skolan, jätte kul :p fyyfan va pinsamt! sen efter skolan ska jag typ hitta på nått med sandra :)


Mathias, min broor på sin födelsedag! GRATTIS <3


puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Diggaaar din bloogg;)

2009-02-04 @ 17:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0