tjoockis

haha ojojoj igår, alla skulle ha sett! jag mötte sanna och rebecca i slussen för vi skulle till donken och äta och eftersom sanna jobbar där så får hon gratis mat och shiet vad mycket vi fick, skämms att säga det: 2 bigmac, 2 cheeseburgare, 3 stora pommes, 4 chedar, 3 påsar chickenwings, 3 color, 1 stor milkshake och 2 pajer. hahah tro mig efter det kunde jag knappt gå. måste skärpa mig så jag inte blir en knubbis snart :p men det va najs! vi satt kvar där flera timmar och snackade med personalen och en städare fråga efter mitt nr ;) haha jag och rebecca satt och sa massa dumma kommentarer om alla som jobbar där, fett kul. vi kom fram till att shreek, åsnan och draken jobbar där. vi var kaos och skrattade fett högt och vi skämde ut oss för en ny kille som hade börjat jobba där som va fett fin. men det va ingen ide för han skulle gifta sig efter 2 månader.. haha! men efter vi hade drivit klart med alla gulliga figurer åkte vi hem. gick och la mig vid 12 tiden och kunde knappt sova som vanligt så kom inte upp i tid imorse, knass. men jag åkte till skolan och va där tills vi slutade. blev mobbad av annika, tilde och emma hela dan, så jävla taskiga :( men jag vet att dom älskar mig iaf. ne driver men chillade med min ängel ossian ist ;) hade prov i datakunskap och fick g i hela ämnet. WOHO! efter skolan åkte jag och anni till farsta och kollade kläder och nu sitter jag hemma och gör inte ett skit.

pussssss



Kommentarer
Postat av: pills

hahah du glömde jue mig jag va med oxå (a)

hahah fan va ego dom är men ta da jag har en hemlis xD

älskar dig <3

2009-02-13 @ 17:41:33
URL: http://softilera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0