Fo dat batiboy

fett skönt, idag börjar vi kl 1 och när man hade gjort klart ett prov så fick man gå hem. kom för tidigt och mötte roy och chillade med han ett tag och då snacka vi om att han ska på kryssning på lovet med massa kompisar och jag blev fett avis och ville följa med så jag frågade Fanny om jag fick låna hennes leg och det fick jag så jag ska följa med. längtar som fan. har hört att det är fett många som ska åka just den dan, får se vilka men träffar. hehe! åker den 25:e på onsdagen. satt kvar en timme och gjorde provet sen åkte jag och anni till medis och hämtade ansökningsblanketter som man söker plats till danscentret, tänkte börja dansa igen. dancehall/hiphop tillsammans med sanna eller någon annnan som också vill börja. vill verkligen göra något som jag älskar mest av allt och är bra på och utveckla det. efter det gick vi till donken och anni bjöd på en chesseburgare och sen drog vi till tcentralen och kollade runt i affärer, köpte en fett fin tröja från cubus och en söt plånbok på åhlens city. lite senare skulle anni träffa sin kille så jag åkte hem, på tuben lyssnade jag på musik som vanligt, la in massa nya låtar från helgen igår. klarar mig inte utan musik asså! har bara chillat hemma nu, ätit och så. kanske träffar sanna sen, får se. imorgon är det skola som vanligt, får se vad jag hittar på efter. just nu kängtar jag bara tills det blir lov, 3 dagar kvar! ska göra fett med sköna saker då, pallar inte sova bort hela lovet :p menmen, hare gött!

pusspuss

Köpt idag:


En silvrig kort tröja, från Cubus, 299 kr
En liten plånbok, från Åhlens city, 89 kr

Miss old times

Fan ser ut som ett emo nu, tårarna bara rinner. jag och sanna pratar minnen och känslor kommer upp.
det är så jävla jobbigt att folk bara ska förändras till nått dåligt hela tiden. varför kan inte bara allt vara som vanligt?
det finns folk i våra liv som verkligen betyder mest och har en jävligt stor plats i våra hjärtan, och vi har varit dumma och inte sägt till dom personerna hur mycket vi älskar dom och nu är det försent.
det finns 2 personer som har betytt mest, 2 kompisar till mig och sanna och dom förlorade vi pga av vissa misstag från allas håll. nu är det nya tider och saker och ting har förändrats. jag hoppas att dom tiderna vi hade kommer tllbaka, för det finns inget roligare än att vara med dom.
om ni bara visste hur speciella ni är... ojojoj. iaf, mycket kärlek till er och ni ska veta att eran plats kan ingen ta, vi saknar er hela tiden.

one love





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0