Yamaan

Börjar med att berätta om vad som hände igår. vaknade på morgonen, messade anni, fixade mig sen åkte jag och mötte henne i slussen för vi skulle till Hellasgården på frilufsdag med klassen. När vi möttes va typ hela klassen där så vi åkte tillsammans dit. asså vi var verkligen inte taggade för det var så jävla kallt ute och vi skulle va ute i flera timmar. när vi va framme åkte vi lite i en isbacke, fett lääskigt! sen samlades vi och väntade typ 1 timme innan vi börja göra det vi skulle. först gick vi en promenad, 1 mil, genom skogen och det roliga va att det va is HELA vägen, överallt var det halt och alla klagade på att det va kallt och folk ramlade hit och dit. sen efter ett tag blev alla fett varma och började ta av sig sina jackor och sen åkte alla på isen och ramla, det var fett kul. dog av garv! xD Mikaela filmade en gång när jag ramlade, längtar tills jag får se den. och när jag skulle gå upp för en isig backe så tvärstannade jag och åkte ner igen och råkade ta med mig några på vägen, råka putte ner stephie så hon också ramla och sen tog jag i Qellies ben så hon flög med, men asså alla garva, det måste sett fett kul ut! men iaf, när vi hade gått klart våran mil så delade vi in oss i grupper för att vi skulle laga soppa med sån där kastrull man har i skogen, typ spritkök eller vad det heter. soppan va skit äcklig så vi lekte bara och gjode en egen soppa, och tro mig ni vill inte veta vad som fanns där i. hahahahah!
senare åkte vi hem och skiljdes åt i slussen. jag och anni åkte till medis och köpte lite goda saker, sallad, godis och så och satte oss inne i söderhallarna och åt. vi satt där i typ 1 och en halv timme, sen gick vi på toa sen åkte vi hem.
när jag kom hem var jag fett trött så jag chillade bara och sen kom sanna. vi kollade på lite roliga bilder på datan sen gick vi till pizzerian och åt kebab ;) sen sov jag.
idag har det inte hänt nått spec, mötte anni i morse och åkte till skolan. allt va som vanligt men jag och anni var ovanligt sockersugna och simon var ju så snäll och gav oss en godispåse. haha! ska chilla hemma nu, kanske vila en stund och sen vid halv 9 ska jag åka till sannas jobb och äta med henne.

Badman, cccya!


Bilder från Hellasgården:

 
 

Kommentarer
Postat av: lisa

söt du e gumman <3

2009-02-11 @ 22:13:48
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: martina

tack gumman :) <3

2009-02-12 @ 18:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0