alåå

skrev inget igår, hade annat för mig hela dan.. först vaknade jag och annika och åkte till hennes tandläkare sen tog vi med oss annikas lillasyster angelika till våran skola för vi skulle på möte och dt gick väll sådär.. sen åkte jag hem och annika åkte hem till sig och så fixade vi oss till kvällen ;) sen åkte vi till sollentuna för o träffa Jean och gå på fest men dt blev inget där så vi åkte på¨en fest i Östberga. dt va fett kul där, träffade lite gamla kompisar o sådär.. senare vid typ 2 tiden gick vi o mötte annikas pojkvän, elias och åkte till farsta strand :) sen åkte alla hem, skitfulla!

-

men nu har jag precis gått upp, är skitbakis :p ska gå ner o äta nått snart är så jävla hungrig!
sen får vi se vad som händer under dan, är trött så venne om jag pallar gå ut.
nu äre 2 dagar kvar tills skolan börjar, har fett mkt ångest :/ aja.. längtar tills vi får byta, om vi får dt..

puss & kram


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0