äntligen helg

nu äre äntligen fredag.. fan va skönt!
ännu en sömnlös natt med massa tankar som stör. får börja ta sömntabletter asså.
ska till farsta snart med sandra, sen möta annika en snabbis och sen åka till sanna och chilla hos henne :) får se vad som händer ikväll. holla at me om dt händer nått kul :D

skiten blir bara värre & värre, jag pallar snart inte mer. jag måste va stark och jag är glad att jag har mina vänner som finns där för mig.
bästa vän, vad händer med dig? vrf undviker du mig? helt plötsligt var allt annolunda och du tänkte på ett annat sätt.
jag förstår inte.. det skulle ju vara vi föralltid, du skulle aldrig släppa taget om mig. förklara så att jag förstår.
jag älskar ju dig </3


   


hare bäst, pusss

Kommentarer
Postat av: aaaaaaaaaaa

asso kan du sluta skriva om james i din fucking skit blogg asso omg du borde skämmas, sluta skriv om han din fjortis,

2009-01-17 @ 19:09:34
Postat av: Anonym

vem fan är du? dt är inte ens james jag skriver om!

ta reda på fakta innan du säger nått idiot!

2009-01-17 @ 19:54:46
Postat av: Anonym

jävla fjortis

2009-01-18 @ 03:15:57
Postat av: LISA

palla kommentera anonymt, din mamma kan va fjortis!



2009-01-18 @ 12:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0