back in the days

igår vaknade jag vid 12 och hade inte sovit på hela natten som vanligt. mötte sandra vid kl 3 och vi åkte till farsta och kollade runt lite där, sen åkte jag till sanna och va där ett tag och sen drog vi hem till mig för vi skulle träffa några gamla kompisar i huddinge. vi åkte typ kl 10 och tog upp lite minnen i bussen som vi alltid brukade åka med lite Baileys.
Vi chillade hemma hos sannas ex med några vänner och hade skit kul. vi drack lite och pratade minnen.
sen blev dt som dt brukade bli, like old times, haha! do meeeee

-

nu sitter jag här med sanna, hon ligger i sängen sjuk som ett svin o hostar och jag sitter och skriver i min lilla blogg.
vi har nyss ätit middag och nu ska vi chilla och planera kvällen. får se vad som händer, kanske chillar hos nån :)

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0