chris brown!

började skolan i torsdags igen, fick veta att jag inte fick byta skola så jag gick tillbaka  till den gamla.
det har gått jättebra hittils. ska bara lägger ner tid på det jag behöver göra och bry mig om skolan.
i torsdag var vi i junibacken med klassen, det va skit roligt! först va i på nån teather för små barn och vi stog o dansade med, sen åkte vi tåget, jag åkte med ellie, adam och ossian. det va fett mysigt :) sen åkte jag och mötte sanna på historiska museet och sen åkte vi med fanny och solduschade. efter delade jag ut några cvn till olika fik.

-

Igår var det fredag, 23/1 ett datum jag och sandra har väntar på länge! dagen då vi skulle se våran älskade chris brown :D
jag slutade skolan 20 i 4 och då skyndade jag mig hem och fixade mig och sen kom sandra då åt vi lite och planerade allt. vi tog bussen till bandhagen och sen tunnelbanan till globen. shiet asså när vi gick mot hovet, det va fullt med folk, överallt! och alla skulle se chris! i 1 timme fick vi stå och frysa i kön, men tillslut kom vi in och då var det värsta festen där inne. när vi hade hittat rätt ingång och våra platser började festen. en dj spelade bäästa låtarna och alla stog på sina stolar och dansa och skrek. crossfire uppträdde också, dom va skit bra! sen blev det paus i typ 1 timme och när det ståg på skärmen att det va 1 min och typ 50 sekunder kvar räkna alla ner till chris brown kom ut på scenen. det va galet, alla skrek och grät. guuuuuuud han är så fin :') det var verkligen en upplevelse, han gjode bääästa uppträdandet. han sjöng alla sina låtar och dansade och gjode massa roliga saker. i ett tillfälle åkte han och 2 andra killar upp på nån platta och stog och dansade där, dom klädde av sig o allting :O fyfan va het han va! jag doooooooooooog! efter han hade sjungt en låt sa hej gooodbye och sen gick han, men alla fattade att han skulle komma tillbaka och sjunga forever, annars hade dt ju varit nått fel. och han kom tillbaka och sjöng forever. shiet va jag grät, alla grät! gud asså jag glömmer aldrig den kvällen, är så jävla k'är. CHRIS BROWN DU ÄR BÄÄÄÄST! <3 efter konserten köpte jag en chris brown t-shiet och jag tog på mig direkt. jag va helt döv, jag hörde ingenting när vi gick därifrån och min röst va så jävla hes. hade skrikit så jävla mkt. jag och sandra drog vidare och träfffade milko ett tag sen mötte vi mike, sanna och sami i slussen och chillade där ett tag, sen åkte alla hem och sanna sov hos mig. vi är vi ganska nyvakna och jag har nyss visat filmerna på chris brown för sanna. ååååh jag är så jävla lack över att jag inte är 18 år och kunde träffa honom på efterfesten igår :'(

Bilder från Junibacken:


Bilder från Chris brown:

 


chris brown in my heart forever <3 jag svär, bästa kvällen i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Elina

låter som en dunderkväll!

När började allt, och när slutade allt :D ?

2009-01-24 @ 17:21:03
Postat av: Anonym

hehe vad menaru? :p

2009-01-25 @ 15:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0