:D

igår var det en fett skön dag, började halv 9 och då hade vi en föreläsning i typ 2 timmar. en kille berätta om droger, han hade sjävl tagit droger och han sa så jävla bra saker. cool människa asså :) sen hade vi rast och efter rasten hade vi föreläsning om sex, fast då vare en tjej som snackade och vi fick göra massa leker som heta stolen och säga vad vi tyckte om sex o så, det va intressant. lärde mig ltie nya saker faktiskt :p haha det finns iaf inget som heter mödomshinna!
menmen, efter temadagen hade vi musik i 3 timmar, det va skitkul, vi sjöng och spelade gitarr och trummor. när vi skulle gå hem vare några killar från #.an som frågade mig och ellie om vi ville va med i deras film som ska visas för hela skolann, vi ba: hmmmm.. ah okej då! kör bara, det är ju en rolig grej och killarna verkade sköna. jag säger inte för mkt, för dom som går i min skola ska se den som en överraskning. men jag kan ju säga att det va skitkul och vi va kvar en timme för vi fick göra om klippet 10000 gånger, asså det va kaos, alla ba garvade hela tiden :p det va fett kul! killarna va som piff och puff fan, skojade om varann på ett dåligt sätt fast det va kul osv. efter det va jag fett trött, men jag va ändå så jävla pigg och glad. åkte hem och åt lite o så, duschade och började fixa mig. sen ringde sanna och åkte hem från sitt jobb till mig. vi drack lite sen åkte vi till solna och va med några vänner. vi chillade där ett tag, drack lite, dansa lite o så. det va kul :) sen åkte vi hem till mig och åt som vanligt och sen slockna vi på en gång. haha vaknade för ett tag sen, helt bakis och ont i halsen. ska börja göra mig i ordning snart, ska typ följa med rode till donken i slussen där sanna jobbar och äta med han.

puss & kram



HEEEEEELT!

Kommentarer
Postat av: piff

naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs

2009-02-15 @ 06:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0