:)

hehe skulle vaknat kl 9 för att inte kasta bort dagen men jag gick upp typ halv 1 :p
nu sitter jag framför datan och har precis fixat mig lite, ska till farsta med min sötnos sandra om ett tag.
har bara chillat hemma hela dan, får se vad jag hittar på ikväll, bio eller fest? ;D
ska börja lägga in lite skööna videos från youtube snart så alla kan få lite tips om månadernas låtar osv..

-

chillar hemma med sandra och dricker lite :D JAG ÄLSKAR HENNE!
ska dra till donken senare och gama lite fyllekäk, fan va gott.
vi hörs imorgon, puss!   jag  älskar dig martina mest av allt, du och jag förevigt.. turkiet resan som vi gjorde i sommras ska bli i sommar igen! fyfan vad underbart! <3<3 du och jag mot allt /sandra

MIN SANDRA ÄR BÄÄÄST, ÄLSKAR DIG SYSTER! <3333333333333

Ett tips: läppstiftet Isadora Satin pink 77 är bäääst! alla borde köpa det, så himla fin rosa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0