GratisMode.se

hej, gratis mode är en jättebra internetsida som alla kan bli medlem i och därefter samla poäng till olika belöningar, som tex trisslotter, biobiljetter och presentkort (på ex. H&M, Vero Moda). Det bästa är att det är 100 % gratis.
så bli medlem nu och börja samla poäng! Registrera dig nu på GratisMode.se!



alååå, kom hem för ett tag sen, nu sitter jag och läser cosmopolitan och har cook tråkigt! är på fett dåligt humör också.. bbbaajs! idag har jag varit i stan, först med annika och hennes 2 systrar och sen kom Jean då gick jag, jean och annika och fikade. sen mötte anni sin kulle och alla åkte hem till sig.
har fett med ångest för skolan, jag hoppas vi kmr in.. känns fel o va hemma när alla andra är i skolan liksom.
får hoppas att dt blir en bättre dag imorgon, för den har dagen sööög :/

byye


Kommentarer
Postat av: Micco

MIA MIN SYRRA <3 det här en en bra tjej Så FUCK ALL PLAYAHATERS, //Michael Straight From östberga Peace!

2009-01-14 @ 19:25:21
Postat av: Sara

vart har du köpt den vita tröjan?:)

2009-11-29 @ 01:55:26
Postat av: martina

på gina tricot för jätte länge sen :)

2009-11-29 @ 10:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0