jag är inte hel utan dig

igår började skolan igen, hade prov idag och det gick väll ganska bra. pallade inte va kvar sista lektionen för jag hade inga gympakläder så jag mötte sanna i slussen och chillade ett tag på donken med kane. sen gick vi på bio, kane bjöd :) vi såg

The Curious Case of Benjamin Button (2008). det var en av dom bästa filmer jag har sett, grät som en lite bebis. gud asså, alla måste se den, den är fett lärorik och sorglig som fan :/ den säger mkt! ville bara sitta kvar och se den en gång till. och så va ju snygga brad pitt med också, dööööör! ne men filmen va jättebra och jag rekommenderar den. efter en sorglig film kom alla känslor och minnen upp och så klart ska jag se "dig".. det kändes som en kniv i mitt hjärta, jag satt precis och tänkte på dig för filmen sa så mkt som fick mig att tänka på dig. menmen, måste va stark även fast det är hur svårt som helst. jag är inte hel utan dig.. min mobil dog också i mitten av dagen så har inte kunnat svara på mess och samtal, men nu ligger den på laddning så det är bara o smsa ;)

kom hem för ett tag sen, är fett trött och deprimerad.. skolan imorgon igen, ush..
ska väll försöka sova om ett tag, men det vet vi ju hur det går med det. har fortfarande grova sömnproblem..
den har dagen va inte så bra, såg mkt jag inte mådde bra av. men jag har lovat mig själv och andra att vara stark och skita i allt och alla som stör mig och bara vill förstöra.

byebye

 
 

Kommentarer
Postat av: PaulineMaria

Åh jag vill också se den :D

2009-01-30 @ 15:40:32
URL: http://paulinemarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0