ny vecka, med nya problem

alåå alla! pallade inte sitta hemma igår så gick hem till pappa, min brorsa va där också. vi kollade på film och åt godis och chips, hihi tjockisar! sen sov jag över där och blev väckt fett tidigt av att dom började styrketräna o grejer till högmusik. då gick jag upp och åt frukost sen chillade jag ett tag sen gick jag hem och fixade mig tils jag skulle möta anni och åka till skolan på möte. mötet gick helt okej, får se vad som händer med skolbytet. när vi va i skolan gick jag förbi dig, ****** .. dt va fett jobbigt att se dig :/ nu är dt över, vi kmr aldrig ses mer om jag slutar i skolan. jag kmr saknar dig grovt! efter åkte jag och anni till stan o fikade lite o så :) myys!
just nu sitter jag bara o tråkar med fet huvudvärk... :/

såg filmen babylon igår med pappa och brorsan, fattade ingenting men huvudrollen va så jääävla het! kolla:


-

Never make anyone your everything because when they are gone you've got nothing! </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0