orkar inte mer..

asså ååååååh allt är bara skit! vet inte vad jag ska göra. allt blir bara fel hela tiden.
folk förändrars 24 och man vet inte vem man kan lita på. jag krigar & krigar vad får ingenting tillbaka. jag ger upp!
ingen lyssnar, förutom musiken. jag är så jävla trött på denna falska värld, kan inte sova, för många plågor..
jag kmr inte höra av mig till nån, förutom mina bästa vänner. då kmr jag se vilka som verkligen bryr sig.
jag är trött på att ge & ge och till en början få tillbaka men sen förändras allt och jag blir ensam kvar. jag förtjänar nån som verkligen vill lära känna mig och älskar mig för den jag är, för jag gör allt för den jag älskar.

-

im breakin down i just cant take it anymore

A heart is not to play with,

a heart is not a toy.

But if you want to break it, give it to a boy.


Kommentarer
Postat av: Lloyd

oj starkare :(

ge inte upp men försök att leva bara livet gumman

2009-01-14 @ 23:36:14
URL: http://lloydipoptellem.blogg.se/
Postat av: Claudia

Gumman jag finns här om du behöver mig, när som helst. Älskar dig <3

2009-01-15 @ 17:08:57
URL: http://claudiaadrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0