sjuk

igår mötte jag sanna vid kl 2 i sandsborg och då åkte vi till farsta och sanna shoppade lite kläder o så. efter åkte vi hem till mig och chillade ett tag och sen drog vi till sannas kompisar som också bor i hökis och va med dom ett tag, sen gick vi hem till mig och åt tonfisksallad, vi va feeett hungriga då! på kvällen låg vi länge och pratade minnen..

nu är vi fett sega, båda är sjuka för sanna har smittat mig så nu orkar vi typ inte göra nånting.
ska ringa min skola snart och prata vidare om skolbytet.

-
sitter och är fett deprimerad över allt :/ sanna har gått hem, hehe saknar henne redan, min bästa vän har jag inte träffat på ett tag så saknar henne grovt.. och skolbytet går bara seg, vet ingenting om vad som kmr hända. menmen, dt är bara o försöka tänka positivt och hålla sig till dt som är bra. pallar iaf inte med killar längre, den man verkligen vill ha kan man inte få. jag har krigat så jävla mkt och gett så mkt chanser, dt slutar ändå likadant hela tiden. jag pallaaar inte mer!
så pass på killar ;) nu äre vänner, familj och PAAAARTEYYY som gäller! :D

puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp bilderna från junibacken

2009-01-24 @ 16:39:46
URL: http://amely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0