slitna..

ja.. jag och sanna kom fram till att vi skulle festa igår, så vi åkte till en fest i Solna. Och man kan ju säga såhär, från och med igår har jag och sanna en pappa som heter Pedro guerra guerra, haha! ne men dt va kul där, skönt folk o så.
vi klunkade 1 vodka på mindre än en timme och efter dt minns jag inte så mkt. efter vårat toalettbesök tog vi slut på halva hugo boss parfymen och en hel tvålflaska, förlåt vad du nu heter du som bor där.. :$
efter en skön kväll med roliga & galna stunder fick sanna ett samtal då beslutade vi oss för att vingla iväg mot huddinge.
jag kmr bara ihåg att jag följde sannas skor som gick 10 meter framför mig och några antal människor som försökte lura med oss i bilar och buskar, men vodkan talade och våran attityd vann om man säger så.
efter den långa färden med bussar, tåg och promenader var vi i huddinge 05:00, fortfarande fulla som fan försökte vi hitta posten fast på smset skulle dt egentligen stå porten. av någon konstig anledning fastnade vi i en handikappshiss och fick en utskällning av en kärring som sa -"mina hundar vaktar ju"! tillslut hitta vi rätt port och rastaman kom ner o mötte oss. när vi kom in satt dom och spelade playstation, fotbollsspel och drack lite. jag fick för mig att spela och jag vet inte hur men jag trodde att jag ägde och jag gjorde måååååål, självmål. men jag va glad för dt iaf :p
sen slutar dt som dt alltid gör.

jag och sanna möttes kl 3 och fastnade på donken i typ 1 och en halv timme och vi kom fram till ett stort beslut, men mer säger jag inte ;) nu är vi fett slitna, godnatt!



Kommentarer
Postat av: SweGizmo

Gillar din Blogg. :P

2010-08-19 @ 23:21:09
URL: http://swegizmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0