torsdag

idag började jag skolan kl halv 9, jag gick upp typ en kvart innan jag skulle gå och möta sandra. fyfan va trött jag va, gick utan smink och mitt hår såg förjävligt ut. usssh! vi började dagen med att kolla på film så dt va ju skönt iaf.
dagen gick väll bra, är fortfarande lite saker jag stör mig på men äsh, jag måste gå vidare nu. i dont care!!
efter skolan åkte jag och anni först till gullmars för jag skulle byta mitt kort till pluskort, men hade för lite pengar så ska köpa det på söndag för då har dom sänkt priset med 150 kr ;) sen åkte vi till farsta och kollade runt, köpte lite saker också. ska visa!
efter farsta mötte vi reber i skärmarbrink och chillade med han ett tag, har saknat han grovt!
sen åkte anni och träffade Elias och jag åkte hem. nu är jag ganska trött, ska äta nått snart och sen lägga mig och kolla på tv. börjar tidigt imorgon också och då ska vi ha tema dag hela dagen :s booring!

Här är sakerna jag köpte idag:
 

En lila halsduk (min favvo färg) från Cubus, 99 kr
Vita skor från H&M, 129 kr
Och en söt liten guldig sminkväska från lagerhouse.




haha kaosbild på mig och anni i skolan!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0