act like a wifeey

SHU BRE! allt bra?
ush gick upp tidigt imorse, skulle gå till läkarn och kolla min kind och så hade dom ingen tid :/ menmen det ser ändå bättre ut idag så.. men hade velat ligga kvar med min baby. igår var det en najs dag, mötte emma från klassen i tc vid halv 2 tiden, gick runt i stan och shoppade lite fina saker, pratade om massa saker och hade fett mysigt. sen träffade vi på sandra på gina tricot, så hon följde med oss. sen åkte hon och jag tillsammans en bit med tuben för jag skulle till min baby som hade kommit hem från sitt fotbollsläger. när jag kom hem till honom kände jag inte alls igen honom, trodde verkligen det var nån annan, för han har gjort flätor. ser helt annolunda ut, men lika fin :) flääshiga paret med flätor, men mina ska ut idag och så ska jag färga håret mörkbrunt. iaf, jag och min sötnos hade det mys igår, jag lagade mat till honom, han säger att jag måste "act like a wifeey". vilken utnyttjare :p haha ne skoja! efter det så sov han ett tag och sen vaknade datanörden och jag somnade på köksbordet. sen kom åsnan och väckte mig och började va lite social, sen sov vi. imorse höll vi om varann hela tiden, såååå mysigt! gav honom överraskningen också, ett halsband som jag gjorde i bulgarien.  jag och mamma var o köpte lite god frukost som vi precis har ätit, nu tror jag att jag ska ta ut flätorna och färga håret sen duscha och så. vill gå på bio idag och se 3D skräckfilmen, får se om nån har lust o följa med annars får vi se vad jag hittar på. puss & kram

Allt jag köpte igår:


Svart midjekjol från Gina tricot, 299 kr
Långt guldhalsband från Gina tricot, 99 kr
Lackleggings från Gina tricot, 149 kr
Lila leggings från Divided, 29 kr
Silverklocka från Ur&penn, 150 kr
Grå kofta från Vero moda, 299 kr
Svart väska från Divided, 179 kr

LYCKAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0